Originál slaví 25. výročí

 
K_5_55_Jubilee_keyvisual_1-22289-300DPI_702x220

Kärcher- originál slaví 25. výročí!

#
#
#
#
#

V roce 2009 slaví mezinárodní specialista na čištění zvláštní jubileum. Přenosnému vysokotlakému čističi – odpovědnému za celosvětový úspěch společnosti – je 25 let. Společnost Kärcher pojala narozeniny jako příležitost pro uspořádání mnoha jubilejních akcí a přichystala pro své zákazníky mnoho překvapení.  

  

Historie úspěchu

První vysokotlaký čistič na světě dal inženýr a podnikatel Alfred Kärcher patentovat již v roce 1950. "Horkovodní čistič 350" o hmotnosti přibližně 300 kg se používal především v zemědělství a ve stavebním a automobilovém průmyslu.

Zakoupit si vysokotlaký čistič pro využití v domácnosti a na zahradě bylo možné až v roce 1984. Přenosný vysokotlaký čistič HD 555 profi o hmotnosti pouze 15 kg se těšil rychle rostoucí oblíbenosti. Uživatelům učarovala především vysoká flexibilita a efektivita, které jsou základem tohoto čištění.

V současné době vlastní v Německu takový přístroj asi 48 procent všech domácností. Společnost Kärcher své vůdčí postavení v oblasti technologie dosud vždy působivě obhájila:

U jubilejního přístroje K 5.55 zajišťuje dlouhou životnost indukční motor s klidným chodem. Vystačí si bez náhradních dílů, díky čemuž je vysoce odolný a jeho údržba je velmi jednoduchá. Navíc ho firma Kärcher vybavila vysokotlakým hliníkovým čerpadlem s dlouhou životností, přičemž hliník obsahuje méně než 0,06 % mědi. Při tomto složení jsou díly vedoucí vodu lépe chráněné proti korozi. Jemný filtr se stará o to, aby se do čerpadla nedostaly částečky nečistot ze znečištěné vody a nepoškodily ho.

Jako zvláštní nabídka je k přístroji dodáván T-Racer T 400, který umožňuje vysokotlaké čištění podlah a stěn bez rozstřiku a který je vybaven dodatečnou tryskou pro čištění rohů a hran. Nemá již jako jeho předchůdci kulatý tvar, ale je vpředu tvarovaný do špičky. V tomto vyklenutí je umístěna samostatná vysokotlaká tryska, díky které je nyní čištění možné i v rozích nebo podél stěny.

V rámci rozsáhlé jubilejní kampaně, která bude probíhat od února do konce října 2009, bude prezentace společnosti Kärcher po celém světě podpořena rozsáhlou PR komunikací prostřednictvím prodejních míst, v televizi, rádiu, v tisku a on-line aktivit.

Odpovídající pozornost spotřebitelů v České republice zajistí od konce března do začátku června velkolepá tisková kampaň v médiích s velkým nákladem (Special Interest Magazine, týdenní přílohy a týdeníky) pomocí velkoformátových reklam.  

V rámci prezentačních materiálů jsou k dispozici reklamní brány, prezentační sady, plakáty A1 a regálové poutače v nezaměnitelném designu k 25. výročí. O to, aby jubilejní přístroj společnosti Kärcher našel cestu do českých domácností, se v neposlední řadě postará také soutěž (výherní lístky a výherní box přímo na místě) o 1 Mini Cooper.

HD_555
 
K5.55Jubilee
 
Keyvisual