Značka Kärcher

 
Facts_figs_cover-4267-150DPI_720x220

Pomocí naší čisté značky dáváme jasné znamení.

Jasné postavení na trhu a konsekventní marketing vytváří image značky KÄRCHER: Francouzský dení  "Le Figaro" řadí značku k Top 5 třetího tisíciletí. Díky cílenému sportovnímu sponzopringu vytváří KÄRCHER také živoucí, dynamický svět značky. Stupeň známosti v posledních letech kontinuálně rostl.  Obsáhlý balíček opatření jako např. reklamy v TV a tisku, prezentace na veletrzích a cílená podpora prodeje podstatně přispívají  k dalšímu růstu vážnosti značky.

S naším globálním hospodářským angažmá roste odpovědnost. Proto již léta podporujeme rastaurování prominentních kulturních památek na celém světě. Seznam obsahuje mezi jinými i Sochu svobody v New Yorku, sochu Krista v Rio de Janeiru, Brandenburskou bránu v Berlíně, kolonády v Římě, hlavy tří prezidentů Mount Rushmore v Jižní Dakotě (USA) nebo Space Needle v Seattlu (USA). Po stoletých povodních ve střední a východní Evropě jsme odstraňovali nánosy bahna a špíny ve velkorysých pomocných akcích v bezpočtu škol, domovů, kostelů, zámků a soukromých domech.

superbrands
 
kompetenz