Naše stránky používají cookies

Naše stránky používají cookies. Některé z cookies, které používáme, jsou nezbytné pro to, aby mohly správně fungovat stránky. Můžete odstranit a blokovat všechny soubory cookie z tohoto webu, ale části stránky nebudou správně fungovat. Více informací o cookies na této stránce viz. Ochrana osobních údajů. V případě, že nadále používáte naše webové stránky, aniž byste odklikli políčko „Pokračovat“ (viz níže), souhlasíte s používáním souborů cookies na těchto webových stránkách. Akceptuji soubory cookies z tohoto webu.

Loading

Krátký návod k Service App

Informace k funkcím této aplikace.

Service_App_Header2

Všeobecné funkce této aplikace

  • Úvodní obrazovka, přehled použití
  • Správa Vašich obchodních a kontaktních údajů; správa servisních hlášení; zaslání upomínky
  • Určení stanoviště jednotlivých strojů
  • Správa a evidence Vašich strojů

Informace k:

  • Vyhotovení nového servisního hlášení
  • Vyvolání tohoto krátkého návodu
  • Odkaz na domovskou stránku Kärcher
iPhone displej

Vyhotovení servisního hlášení

Pro vyhotovení servisního hlášení klikněte prosím na úvodní stránce na „Nové servisní hlášení“.


Vezměte prosím na vědomí:
Abyste mohli vyhotovit servisní hlášení, musíte nejprve jednorázově potvrdit všeobecné obchodní podmínky a prohlášení o ochraně osobních údajů a dále zadat Vaše obchodní a kontaktní údaje.

phone

1. Krok

Druh požadované služby:
Volba druhu služby např. „Škoda/oprava“.
Upozornění: Po ukončení zadání prosím potvrďte nebo uložte.

phone

2. Krok

Výběr stanoviště a stroje
Výběr stanoviště a poté volba stroje prostřednictvím:

  • Moje stroje: Zvolte již disponibilní/uložené stroje
  • Skenování typového štítku
  • Zadání typového a sériového čísla
  • Výběru typu výrobku, např. „vysokotlaký čistič“ s vlastní fotografií stroje

Upozornění: Po ukončení zadání prosím potvrďte nebo uložte.

phone

3. Krok

Definování vady:
Výběr nebo volný popis vady/škody, např. „motor neběží“
Navíc máte ještě možnost přiložit fotografie závady.
Upozornění: Po ukončení zadání prosím potvrďte nebo uložte.

phone

4. Krok

Výběr požadovaného termínu:
Zadání Vámi preferovaného servisního termínu a zaslání na KÄRCHER.
Upozornění: Po odeslání servisního hlášení obdržíte krátké potvrzení o přijetí, jakož i detailní e-mail s Vašimi údaji. O dalším postupu ve Vaší škodní události budete obratem informováni.

phone

Informace o:

  • Tiráži
  • Prohlášení o ochraně osobních údajů
  • Všeobecných obchodních podmínkách
  • Krátkém návodu
phone

App Store

Náš Service App je k dispozici ke stažení pro všechny komerční zákazníky v profesionální oblasti v App Store od iOS verze 5.0 a výš.

Ke stažení v App Store

Google Play Store

Náš Service App je k dispozici ke stažení pro všechny komerční zákazníky v profesionální oblasti v Google Play Store.

Ke stažení v Google Play Store