Servis / Objednávka servisního technika

Spolu s 8-mi vlastními servisními techniky zákaznického servisu nabízíme kompetentní servis přímo na místě. Zákaznický servis Vám rád rychle a bez problémů pomůže při řešení, pokud máte nějaké otázky nebo chcete nahlásit závadu.

Header_Werkkundendienst

Servis / Objednávka servisního technika

Mají-li k Vám naši servisní technici přijet co nejlépe připraveni, potřebujeme kromě Vašich kontaktních údajů a údajů o umístění přístroje následující informace:

  • Přesné označení přístroje s objednacím číslem a sériovým číslem
  • Druh závady
  • Pokud možno, tak i pravděpodobnou příčinu vzniku závady

Objednací a sériové číslo přístroje naleznete buď na naší servisní etiketě, na Hotline-etiketě nebo na typovém štítku. Štítky jsou na přístroji viditelně připevněné. Naleznete jej vždy dle druhu přístroje např. na zadní straně, na spodní straně nebo ve vnitřní části přístroje. Označení přístroje naleznete na samotném přístroji nebo na typovém štítku.

 

Vyplňte prosím formulář pro objednání servisního zásahu v místě stanoviště stroje a my se vám ozveme s návrhem termínu opravy.

Zákaznický servis - nové