Naše stránky používají cookies

Naše stránky používají cookies. Některé z cookies, které používáme, jsou nezbytné pro to, aby mohly správně fungovat stránky. Můžete odstranit a blokovat všechny soubory cookie z tohoto webu, ale části stránky nebudou správně fungovat. Více informací o cookies na této stránce viz. Ochrana osobních údajů. V případě, že nadále používáte naše webové stránky, aniž byste odklikli políčko „Pokračovat“ (viz níže), souhlasíte s používáním souborů cookies na těchto webových stránkách. Akceptuji soubory cookies z tohoto webu.

Loading

Administrativní asistentka HR

Do svého týmu hledáme schopnou angažovanou kolegyni na pozici "Administrativní asistentka HR". Pozice je vhodná i pro čerstvé absolventy, případně i na částečný úvazek (dle dohody).

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání
  • dobrá znalost MS Office
  • pečlivost, ochotu, spolehlivost
  • zkušenosti z personální oblasti vítány
  • AJ na úrovni B1

Náplň práce:

  • administrativní podpora HR manažerky a interní lektorky
  • částečné zpracování personální administrativy (příprava podkladů, evidence, archivace, statistiky)
  • organizování termínů (lékařské prohlídky, pohovory, vzdělávací a jiné aktivity)
  • zpracování HR dokumentace (BOZP, PO, částečně podklady ke mzdám)
  • samostatně: oblast tréninků (soft)
  • docházkový systém
  • firemní oblečení 

Nabízíme:

  • zázemí stabilní, prosperující společnosti
  • 13. plat, roční bonusy
  • 5. týdnů dovolené, 2 dny sick leave
  • stravenky v hodnotě 129 Kč/den
  • flexi pass (relax poukazy) v hodnotě 3000Kč/ rok
  • penzijní nebo životní připojištění v hodnotě 1500 Kč/ měsíc
  • možnost jazykové výuky (AJ)
  • příspěvek na dopravu
  • slevu na firemní výrobky/služby

 

Datum nástupu: ihned

 

Pokud Vás vypsaná pozice zaujala a splňujete požadavky, neváhejte a zašlete nám strukturovaný životopis společně s krátkým motivačním dopisem.

 

Mgr. Marcela Kratochvílová Trnková
HR Manager

marcela.trnkova@karcher.cz
+420 725 562 879