Naše stránky používají cookies

Naše stránky používají cookies. Některé z cookies, které používáme, jsou nezbytné pro to, aby mohly správně fungovat stránky. Můžete odstranit a blokovat všechny soubory cookie z tohoto webu, ale části stránky nebudou správně fungovat. Více informací o cookies na této stránce viz. Ochrana osobních údajů. V případě, že nadále používáte naše webové stránky, aniž byste odklikli políčko „Pokračovat“ (viz níže), souhlasíte s používáním souborů cookies na těchto webových stránkách. Akceptuji soubory cookies z tohoto webu.

Loading

Marketing specialista - Social Media

Do svého týmu na centrálu společnosti v Modleticích u Prahy hledáme posilu marketingového oddělení, na pozici:

 „Marketing specialista – Social Media“.

 

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • praxi ve vedení firemních profilů na sociálních sítích (min. 2 roky)
  • znalost MS Office a relevantních aplikací: Facebook Business Manager, ZoomSphere
  • základní znalost Adobe Photoshop výhodou
  • schopnost vytvářet atraktivní obsah a práci s ním
  • bezchybnou znalost českého jazyka
  • znalost AJ na úrovni B2
  • analytické a organizační schopnosti, pečlivost, samostatnost, spolehlivost, flexibilitu
     

Náplň práce:

  • vedení firemních profilů na sociálních sítích – FB, Instagram, YT, LinkedIn, Twitter, Google+
  • sestavení publikačního plánu
  • tvorba atraktivního obsahu, plánování, copywriting atd.
  • příprava a publikace jednotlivých postů na denní bázi
  • externí i interní komunikace, dohled nad reakcemi na profilech, monitoring
  • správa a vyhodnocování kampaní ve spolupráci s agenturou, koordinace kampaní, návrhy na zlepšení
  • budování komunity
  • vedení firemního blogu a jeho propojení s ostatními sociálními sítěmi
  • pravidelná spolupráce s influencery, jejich vyhledávání
  • vyhledávání nových adekvátních možností komunikace
  • organizace drobných eventů v rámci kampaní, využívání eventů pro tvorbu obsahu na soc. sítích
  • plnění úkolů dle požadavků MM

 

Nabízíme:

  • zázemí stabilní a prosperující nadnárodní společnosti
  • různorodou, zajímavou práci                   
  • atraktivní pracovní prostředí                                               
  • dobré platové ohodnocení (13. plat, roční bonusy)
  • 5 týdnů dovolené, 2 dny placeného pracovního volna
  • příspěvek na stravování a volný čas
  • příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
  • možnost příspěvku na dopravu
  • slevu na firemní výrobky

 

Datum nástupu: ihned

 

Pokud Vás vypsaná pozice zaujala a splňujete požadavky, neváhejte a zašlete nám strukturovaný životopis společně s krátkým motivačním dopisem na níže uvedený kontakt:

Mgr. Marcela Kratochvílová Trnková
HR Manager
Napsat email

 

Budeme Vás kontaktovat nejpozději do 3 týdnů, od zaslání Vašeho CV.