Naše stránky používají cookies

Naše stránky používají cookies. Některé z cookies, které používáme, jsou nezbytné pro to, aby mohly správně fungovat stránky. Můžete odstranit a blokovat všechny soubory cookie z tohoto webu, ale části stránky nebudou správně fungovat. Více informací o cookies na této stránce viz. Ochrana osobních údajů. V případě, že nadále používáte naše webové stránky, aniž byste odklikli políčko „Pokračovat“ (viz níže), souhlasíte s používáním souborů cookies na těchto webových stránkách. Akceptuji soubory cookies z tohoto webu.

Loading

Specialista logistiky

Pro náš tým na centrále v Modleticích hledáme posilu na pozici SPECIALISTA LOGISTIKY.

 

Kärcher je značka, která je synonymem pro výkon, kvalitu, inovace a též pro žlutou barvu.

Jsme jednička v oblasti čistící techniky na českém trhu a hledáme posilu svého týmu na centrálu společnosti v Modleticích u Prahy, na pozici:

„Specialista logistiky“

 

Požadovaná kvalifikace

  • SŠ/VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru (ideálně zaměření na logistiku)
  • prokazatelnou praxi na obdobné pozici min. 3 roky
  • zkušenosti v oblasti plánování, řízení, optimalizace skladových zásob a logistických procesů
  • velmi dobrá orientace v projektové a IT terminologii v souvislosti s logistickými procesy
  • znalost „rolling forecast“ pro zásoby a EDI procesu
  • velmi dobrá znalost systému SAP / APO nutností
  • znalost MS Office
  • AJ na úrovni (B2)
  • profesionální, aktivní a odpovědný přístup, odolnost proti stresu
  • časová flexibilita, ochota cestovat
  • ŘP sk. B

Co bude Vaším úkolem:

  • zodpovědnost za komplexnost a koordinaci firemní logistiky (denní operativa i strategický rozvoj)
  • plánování zásobování dle aktuální potřeby společnosti, řízení materiálových toků, optimalizace skladových zásob
  • struktura skladu
  • nastavení procesů týkajících se možnosti nákupů
  • dohled na plnění plánů a případných odchylek
  • výběrová řízení na dodavatele, kontrola dodržování smluvních podmínek
  • komunikace s logistickou skupinou mateřské společnosti
  • komunikace a spolupráce s produktovým oddělením
  • participace na dalších procesech společnosti
  • vedení 2 členného týmu (sklad)

Co nabízíme:

  • atraktivní pracovní prostředí v zcela novém sídle společnosti
  • různorodou a zajímavou práci
  • zajímavé finanční ohodnocení - 13. plat, roční bonusy
  • 5. týdnů dovolené, 2 dny sick leave
  • příspěvek na stravování v hodnotě 129 Kč/den
  • příspěvek na volnočasové aktivity v hodnotě 3000 Kč/ rok
  • penzijní nebo životní připojištění v hodnotě 1500 Kč/ měsíc
  • možnost individuální jazykové výuky (AJ)
  • příspěvek na další vzdělávání
  • příspěvek na dopravu
  • zajímavé slevy na firemní výrobky
     

Datum nástupu: ihned

Pokud Vás vypsaná pozice zaujala a splňujete požadavky, neváhejte a zašlete nám strukturovaný životopis společně s krátkým motivačním dopisem.

Mgr. Marcela Kratochvílová Trnková
HR Manager
Napsat email

 

Budeme Vás kontaktovat nejpozději do 3 týdnů, od zaslání Vašeho CV.