Servis pro spotřebitele
Takhle to funguje: Výrobky z programu Home & Garden Vám v našich servisních centrech rychle a za pevnou cenu opravíme (Fixní cena opravy). Přístroje s vadou materiálu či vadou způsobenou chybou výrobce během 24-měsíční záruční lhůty opravujeme zdarma.


Záruční opravy
Kärcher poskytuje soukromým koncovým zákazníkům na výrobky kategorie Home & Garden od data koupě záruku v trvání 2 let - na vady materiálu a na vady způsobené chybou výrobce. Při komerčním použití poskytujeme záruku 1 rok. Jako důkaz záruky je nutno předložit doklad o koupi.
Pozáruční opravy
Speciálně vyškolení servisní technici zaručují vysoce kvalitní opravu. Dostatečná zásoba náhradních dílů v místě umožňuje velmi krátkou dobu opravy. Každý přístroj je podroben kompletní zkoušce funkčnosti a po provedené opravě rovněž zkoušce bezpečnosti.
Opravy jsou prováděny za pevné ceny (Fixní cena opravy) vč. balného a přepravních nákladů.
Průběh opravy (záruční i pozáruční)
1. Zabalte vadný přístroj s příslušenstvím do krabice.
2. Přiložte krátký popis vady přístroje a kopii dokladu o koupi - to pro ověření, zda se na přístroj vztahují záruční podmínky nebo zda je možná oprava na kulanci, případně se jedná o pozáruční placenou opravu.
3. Jednoduše se zaregistrujte do MyKärcher* a zadejte objednávku opravy. Vše, co musíte udělat, je zadat objednací číslo Vašeho přístroje, vybrat způsob předání stroje do opravy a zadat Vaši adresu. Samozřejmě si můžete objednat vyzvednutí vadného přístroje na Vámi zadané adrese.
4. Zpravidla obdržíte svůj přístroj zpátky nejpozději do 10-ti pracovních dní od přijetí stroje do opravy. Na vyměněné náhradní díly získáte záruku 24 měsíců, na práci servisního technika 6 měsíců.
5. Pokud nechcete využít námi nabízené služby, můžete zboží zaslat zpět na vlastní náklady na adresu uvedenou níže.
Kärcher spol. s.r.o.
Servisní středisko
Modletice 193
251 01 Modletice
6. Další možností je dovézt stroj na opravu na některé z našich servisních míst, adresy naleznete v odkazu níže Servisní partneři pro Home & Garden.
* Registraci do MyKärcher naleznete pod ikonkou panáčka v pravém horním rohu webové stránky


Vaše výhody
■ Pohodlné odbavení záručního i pozáručního servisu
pro přístroje řady Home and Garden online
■ Objednání opravy možné z jakéhokoli místa s přístupem
na internet
■ Úspora času - vyzvednutí/doručení přístroje z pohodlí
domova, není nutno fyzicky navštívit servisní středisko
■ Možnost zadání jiné doručovací adresy pro doručení
po opravě
■ Intuitivní ovládání portálu MyKärcher
■ Asistovaný proces zadání nové objednávky
■ V případě pozáručního servisu fixní cena opravy, která
se zobrazí již při tvoření objednávky opravy (vč. dopravy a balného)
■ Non-stop informace o stavu opravy 24/7
■ Automatické zasílání zpráv o stavu opravy emailem
■ Perfektní přehled o historii provedených oprav
■ Záruka rychlých služeb
■ Kompletní údržba a bezpečnostní kontrola všech
produktů zaslaných do opravy
■ Záruka na opravu 24 měsíců
Servisní hotline: Na telefonním čísle +420 323 555 555 Vám rádi zodpovíme Vaše dotazy.
Servisní partneři pro Home & Garden
Je jedno, kde v České republice jste svůj přístroj Kärcher zakoupili, v případě opravy se můžete obrátit na jakéhokoliv specializovaného prodejce Kärcher ve Vašem okolí. Ceny oprav u našich servisních partnerů se mohou lišit od pevných cen společnosti Kärcher.