Naše stránky používají cookies

Naše stránky používají cookies. Některé z cookies, které používáme, jsou nezbytné pro to, aby mohly správně fungovat stránky. Můžete odstranit a blokovat všechny soubory cookie z tohoto webu, ale části stránky nebudou správně fungovat. Více informací o cookies na této stránce viz. Ochrana osobních údajů. V případě, že nadále používáte naše webové stránky, aniž byste odklikli políčko „Pokračovat“ (viz níže), souhlasíte s používáním souborů cookies na těchto webových stránkách. Akceptuji soubory cookies z tohoto webu.

Loading

Kärcher Servis pro profesionály

Poskytujeme profesionální servis strojů Kärcher zakoupených u nás nebo u našich dealerů po celou dobu jejich životnosti. Dále nabízíme servis čistících strojů a úklidové techniky všech značek (Nilfisk, Hako, Taski, RCM, Kränzle, Casco).

Servis čistících strojů pro profesionály

Servis Kärcher

Blízkost k zákazníkům pro nás znamená, že jsme rychle u vás - po celé České republice, je jedno, kdy a kde. Při poruchách nebo akutních problémech při používání přístroje bezodkladně, při pravidelně se opakujících servisních úkonech dle dohodnutého termínu. Velmi krátká reakční doba našeho servisního týmu snižuje prostoje na minimum. Toho dosahujeme díky úzké servisní síti krizových center - minimálně jednoho z nich ve vaší blízkosti.

Servisní balíčky Kärcher - předcházet je lepší než opravovat

Pravděpodobnost výpadku vašeho přístroje můžete snížit jeho pravidelnými odbornými inspekcemi a údržbou. Naše servisní balíčky vám při tom pomůžou - od vysokotlakého čističe až po mycí linku. Každý servisní balíček je přizpůsoben definovaným potřebám, a to od pouhé zkoušky bezpečnosti v rámci zákonem předepsaných bezpečnostních přezkoušení přes údržbu až k nabídce paušálního Full-Service. Více o servisních balíčcích zde.

Oprava na místě

V případě, že je potřeba provést opravu, nabízíme vám prvotřídní, rychlý a efektivní servis. Naším cílem je, abychom servisní zakázku ukončili co nejrychleji a k vaší naprosté spokojenosti. Popsaný servisní proces - v případě poruchy stroje - objasňuje, jak účinně náš servisní systém funguje. Tak jednoduchý a geniální může být zákaznický servis.

Průběh opravy

  1. Potřebujete okamžitě odbornou opravu Vašeho stroje Kärcher?
    Žádný problém! Kontaktujte nás přes kontaktní formulář, nebo telefonicky. Pro objednání servisní zakázky je možné využít i aplikaci pro mobilní telekomunikační technologie Service App.

  2. S námi budete mít stále aktuální informace
    Krátce po přijetí zakázky od nás obdržíte e-mailem nebo faxem potvrzení o přijetí zakázky. 

  3. Rychlé sjednání termínu
    Společně s vámi sjednáme vyhovující termín návštěvy. Díky našemu účinnému systému plánování tras jsme u vás velmi rychle. Termín potvrdíme e-mailem.

  4. Bezproblémová oprava
    Speciálně vyškolený servisní technik se postaví čelem k vaší výzvě - požadavku opravy. Díky předanému popisu vady je zaručeno, že bude mít potřebné náhradní díly ihned s sebou. 

  5. Okamžité servisní hlášení
    Jakmile servisní technik odstraní problém, vystaví přímo na místě protokol o servisní zakázce s protokolem přezkoušení vašeho stroje. Originál tohoto protokolu obdržíte okamžitě na místě. Z tohoto protokolu je zřejmé, jaké náhradní díly technik použil a jakým způsobem byla oprava vyřešena.

  6. Snadné uzavření
    Pokud vaše oprava není pokryta ze servisního balíčku Kärcher nebo neproběhne v rámci záruky zdarma, zašleme vám fakturu poštou. Další možností je využití online platebního terminálu. 
Reparaturablauf_Professional

Kärcher All brands service

Chtěli byste kompletní servis všech strojů pod jednou střechou, nemáte ale ve svém vozovém parku pouze stroje značky Kärcher? Pak využijte náš Kärcher All Brands Service pro opravu a údržbu čistících strojů a úklidové techniky všech značek (Nilfisk, Hako, Taski, RCM, Kränzle, Casco a další). Přesně tak, jak jste zvyklí u našeho servisu. Kompetentní, spolehlivý a rychlý.

 

Navíc můžete pro všechny stroje a poptávky servisu využívat naši aplikaci Kärcher Service-App. Sedm dní v týdnu, 24 hodin denně  můžete plně využívat velkolepých možností digitalizace, díky které propojíme váš kompletní strojový park bez ohledu na značku.

Oprava malých přístrojů

Zabalte vadný přístroj kompletně s veškerým příslušenstvím do krabice, přiložte krátký popis vady a v rámci záruční lhůty ještě kopii paragonu. Následně vyplňte formulář pro objednávku vyzvednutí přístroje do opravy a opatřete balík následující adresou: Kärcher spol. s r. o., Nová budova Kärcher, 25101 Modletice 141

Náš přepravní partner u vás krátce poté vyzvedne vadný přístroj. Zpravidla obdržíte svůj přístroj zpátky nejpozději do týdne. Na provedenou opravu poskytujeme záruku 24 měsíců na vyměněné náhradní díly (pro konečné spotřebitele) a 6 měsíců na provedenou práci.

servis nový

Odborné uvedení strojů do provozu

Zde si můžete stáhnout seznam vybraných strojů skupiny Professional, které je nutné uvést do provozu způsobilou právnickou nebo fyzickou osobou.

Proč servis Kärcher

  • Náhradní díly okamžitě k dispozici

Více než 98 % požadovaných náhradních dílů je okamžitě k dispozici. Kärcher disponuje vysoce moderním logistickým centrem s více než 70.000 okamžitě dodatelnými díly a garantovanou dodávkou během 48 hodin. 

  • Originální náhradní díly

Naši servisní technici používají vždy a výhradně originální náhradní díly Kärcher. To zaručuje spolehlivou funkci a nejvyšší bezpečnost pro lidi i stroje.

  • Odborný kvalifikovaný personál

Technici a servisní partneři neustále rozšiřují své vzdělání v našem školicím centru a tím získávají aktuální odborné znalosti i praktické zkušenosti.

  • Perfektně vybavená vozidla a dílny

Výborně vybavená servisní vozidla jsou pro vás připravena po celé České republice. Pokud nemůže být oprava provedena přímo na místě, máme možnost ji provést v našich pobočkách s prvotřídně vybavenými dílnami. 

Kvalitný servis Kärcher

Kärcher Service App - Inovativní servisní aplikace pro komerční zákazníky

Service App Kärcher – nástroj budoucnosti pro rychlejší a přesnější předání servisních hlášení servisu Kärcher. V případě požadované služby se všechny relevantní údaje s pomocí smartphonu zaevidují a předají dále na servis Kärcher.

Díky Service App Kärcher můžete: 

  • nahlásit závadu stroje
  • objednat údržbu nebo bezpečnostní inspekci
  • spravovat vaše obchodní a kontaktní údaje
  • spravovat servisní hlášení
  • spravovat a evidovat vaše stroje včetně jejich stanoviště 

Objednat servis je jednoduché

Naskenujte kód stroje, přiložte foto stroje, zadejte termín dle přání – a hotovo. Potvrzení o přijetí vašeho servisního hlášení přijde okamžitě e-mailem a termín se servisním technikem bude potvrzen následně.