Postup reklamace zboží

Přestalo Vaše zboží fungovat nebo se na něm projevila vada? V záruční lhůtě 24 měsíců Vám zajistíme rychlou opravu, výměnu výrobku nebo Vám vrátíme peníze.

Jak postupovat při reklamaci

 

  1. Přihlaste/registrujte se prosím do účtu MyKärcher.
  2. Zde lze snadno, online vyplnit žádost na opravu Vašeho stroje. Stačí v horní liště zvolit záložku "Servis" a vytvořit objednávku opravy.

 

Na vyměněné náhradní díly získáte záruku 24 měsíců, na práci servisního technika 6 měsíců.

Dálší možností je dovézt stroj na opravu na některé z našich servisních míst. Adresy naleznete v odkazu zde: Servisní partneři pro Home & Garden.

 

Máte-li otázky k průběhu reklamace, neváhejte se s námi spojit:

Po-Pá: 8-17 hod.

Tel.: +420 323 555 555

E-mail: info@karcher.cz

Reklamace

Další informace o nákupu