Postup reklamace zboží pro firemní zákazníky

Níže se dočtete vše potřebné k vyřízení reklamace vašeho stroje z řady Professional nebo Home & Garden, který byl zakoupený pro firemní účely.

Máte další dotazy? Rádi vám je zodpovíme na čísle +420 323 555 555, nebo využijte chatovací okno v pravém dolním rohu.

Jak postupovat při reklamaci: pro firemní zákazníky

V případě požadavku na opravu prosíme o vyplnění formuláře, který naleznete na konci této stránky. Co od vás budeme potřebovat?

  • Osobní údaje.
  • Přesné označení přístroje s číslem produktu a sériovým číslem*.
  • Druh závady (pokud možno, tak i pravděpodobnou příčinu vzniku závady).
  • Vyzvednutí zboží nechte na nás.

* Produktové a sériové číslo přístroje naleznete na typovém štítku stroje.

Zákaznický servis - nové

Reklamační formulář pro firemní zákazníky

Číslo produktu naleznete na faktuře nebo na typovém štítku stroje. Nápověda zde.

Výrobní číslo naleznete na typovém štítku stroje. Štítky jsou na přístroji viditelně připevněné. Nápověda zde.

*
*

* povinné pole

Další informace o nákupu