Způsoby a ceny doručení

DOPRAVA ZDARMA při nákupu na 1 000 Kč.

Dopravné ZDARMA při objednávce nad 1000 Kč.

● Dopravné 99 Kč pro objednávky do 1000 Kč.

 

Zboží je doručováno dopravní společností DPD, den před doručením obdržíte potvrzující SMS s časem doručení. Zboží odesíláme z centrálního skladu na Slovensku, v uvedené SMS bude tedy uvedeno, že se jedná o zásilku ze zahraničí.

● V potvrzující SMS naleznete odkaz, pomocí kterého si můžete změnit místo i datum doručení (až o 10 dní).

● Zasilku je možno pomocí tohoto odkazu přesměrovat na jakoukoliv jinou dodací adresu nebo na nejbližší depo společnosti DPD

● U menších zásilek je možné využít výdejní místa Pickup DPD. O této možnosti se prosím informujte u dopravce. 

V případě, že jednotlivé zboží či objednávka jako celek převyšují tento váhový limit (dále jen „nadměrné zboží“), sdělí tuto skutečnost prodávající kupujícímu před dodáním zboží, a to za účelem dohodnutí individuálního způsobu dopravy a přepravního poplatku. V případě, že kupující nebude se způsobem dopravy či přepravním poplatkem souhlasit, má právo do lhůty 24 hodin od sdělení ceny odstoupit od smlouvy. Po dobu běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího, není prodávající v prodlení s dodáním nadměrného zboží.

U vícepoložkových objednávek se může stát, že budou rozděleny do více zásilek. Zboží může být odesíláno z různých skladů.

1) Přepravní obal je na pohled poničený nebo zdeformovaný.

V případě, že vám kurýr přivezl poškozený balíček, máte plné právo ho
odmítnout. Zároveň ale můžete balíček přijmout, sepsat s kurýrem
formulář Zápis o škodě (pokud již není sepsaný z depa) a zkontrolovat,
zda nedošlo k porušení jeho obsahu. Pokud je zboží poškozeno,
můžete balíček rovnou vrátit kurýrovi a poté kontaktovat společnost DPD,
kde s vámi reklamaci vyřídí.

2) Přepravní obal je v pořádku, ale obsah je poškozený.

Pokud zjistíte, že je obsah balíčku poškozený, nejpozději do 2 dnů
vyplňte formulář Zápis o škodě na www.dpd.cz/reklamace nebo
kontaktuje přímo společnost DPD, aby s vámi reklamaci vyřídili.

● Dodání zboží je možné pouze v rámci České republiky.

● Pro objenávky do zahraničí můžete využít oficiální internetové obchody Kärcher jednotlivých zemích. Stačí si vybrat konkrténí stát v liště, kterou naleznete na samém vrchu stránky.

Další informace o nákupu




15 % SLEVA NA PRVNÍ NÁKUP A DALŠÍ VÝHODY

Přihlaste se k odběru novinek a získejte:

√ 15 % sleva na první nákup.

√ Přednostní informace o akčních nabídkách.

√ Praktické tipy k zakoupeným produktům.

√ Každý rok sleva k Vašemu svátku.

Přihlásit se k odběru novinek

VÝHODY MYKÄRCHER

Přidejte se do naší Kärcher rodiny: zaregistrujte se do myKärcher a získejte:

√ Uvítací slevový kód ve výši 15 %.

√ Stav a přehled o všech objednávkách na jednom místě.

√ Pohodlné on-line odbavení záručního i pozáručního servisu pro stroje řady Home & Garden.

 

Registrovat se do MyKärcher