Způsoby a ceny doručení

Níže najdete podrobnosti ke způsobům a poplatkům za dopravu.

● Dopravné je ve výši 99 Kč pro všechny objednávky.

 

Zboží je doručováno dopravní společností DPD, která v den doručení bude pomocí e-mailu či SMS informovat o hodinovém intervalu doručení.

Zboží odesíláme z centrálního skladu na Slovensku, v uvedené SMS bude tedy uvedeno, že se jedná o zásilku ze zahraničí.

● V potvrzujícím e-mailu či SMS naleznete odkaz, pomocí kterého si můžete změnit místo i datum doručení (až o 10 dní).

● Zasilku je možno pomocí tohoto odkazu přesměrovat na jakoukoliv jinou dodací adresu nebo na nejbližší depo společnosti DPD

● U menších zásilek je možné využít výdejní místa Pickup DPD. O této možnosti se prosím informujte u dopravce. 

V případě, že jednotlivé zboží či objednávka jako celek převyšují tento váhový limit (dále jen „nadměrné zboží“), sdělí tuto skutečnost prodávající kupujícímu před dodáním zboží, a to za účelem dohodnutí individuálního způsobu dopravy a přepravního poplatku. V případě, že kupující nebude se způsobem dopravy či přepravním poplatkem souhlasit, má právo do lhůty 24 hodin od sdělení ceny odstoupit od smlouvy. Po dobu běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího, není prodávající v prodlení s dodáním nadměrného zboží.

U vícepoložkových objednávek se může stát, že budou rozděleny do více zásilek. Zboží může být odesíláno z různých skladů.

1) Přepravní obal je na pohled poničený nebo zdeformovaný.

V případě, že vám kurýr přivezl poškozený balíček, máte plné právo ho
odmítnout. Zároveň ale můžete balíček přijmout, sepsat s kurýrem
formulář Zápis o škodě (pokud již není sepsaný z depa) a zkontrolovat,
zda nedošlo k porušení jeho obsahu. Pokud je zboží poškozeno,
můžete balíček rovnou vrátit kurýrovi a poté kontaktovat společnost DPD,
kde s vámi reklamaci vyřídí.

2) Přepravní obal je v pořádku, ale obsah je poškozený.

Pokud zjistíte, že je obsah balíčku poškozený, nejpozději do 2 dnů
vyplňte formulář Zápis o škodě na www.dpd.cz/reklamace nebo
kontaktuje přímo společnost DPD, aby s vámi reklamaci vyřídili.

● Dodání zboží je možné pouze v rámci České republiky.

● Pro objenávky do zahraničí můžete využít oficiální internetové obchody Kärcher jednotlivých zemích. Stačí si vybrat konkrténí stát v liště, kterou naleznete na samém vrchu stránky.

Další informace o nákupu




Karcher.cz | newsletter

15 % SLEVA* NA PRVNÍ NÁKUP A DALŠÍ VÝHODY

  • ✓ 15 % sleva* na první nákup.
  • ✓ Pravidelné speciální slevové nabídky.
  • ✓ Praktické tipy k zakoupeným produktům.
  • ✓ Každý rok sleva k Vašemu svátku.

*Sleva platí na řadu Home & Garden. Vyjma bílé řady Premium, akčních a již zlevněných produktů nebo produktů za dlouhodobě nízké ceny.