Nejčastější dotazy

Zde najdete odpovědi na nejčastější otázky týkajících se našich produktů, oprav a záruky. Pokud zde nenaleznete potřebné informace, bez obav se obraťte přímo na nás.

Všeobecné dotazy a odpovědi

Příslušenství, které je vhodné pro Váš typ přístroje, naleznete ve Vašem návodu k použití nebo na naší domovské stránce. Vezměte prosím na vědomí: přístroje z programu Home & Garden nejsou kompatibilní s přístroji z programu Professional.

U našich obchodních partnerů (hobby markety) se konají v jarním a podzimním období předváděcí akce produktů. Můžete si tam naše přístroje vyzkoušet.
Seznam s nadcházejícími termíny najdete zde.

Dotazy a odpovědi k opravě a náhradním dílům

Jak probíhá běžná oprava?

Opravy přístrojů řady Home and Garden se u Kärcheru provádějí za pevnou paušální cenu.

Vaše výhody:

  • Pohodlné, bezplatné vyzvednutí a zpětné zaslání
  • Oprava, nebo výměna všech vadných a nefunkčních dílů
  • Oprava, nebo výměna vadného příslušenství
  • Rychlé zpracování
  • Odpadá odhad nákladů
  • 1 rok záruka na rozsah opravy
  • Férová pevná cena


Chtěli byste využít opravu za paušální cenu? Pak zabalte svůj přístroj a příslušenství do krabice tak, aby se nepoškodil při přepravě, přiložte krátký popis vady přístroje, Vaši adresu a telefon a kontaktujte naši bezplatnou vyzvedávací službu na telefonním čísle 724/105105. Ta Váš balík vyzvedne v obvyklé lhůtě 48 hodin.

Pokud by oprava již nebyla z ekonomických důvodů rentabilní, nabídneme Vám rovnocenný přístroj za mimořádně atraktivní cenu.

Zde najdete naši brožurku se všemi důležitými informacemi a cenami:

 

Ceník paušálních oprav

Kärcher ručí soukromým koncovým uživatelům na produkty kategorie Home & Garden 2-letou zárukou od data koupě na vady materiálu a vady vzniklé chybou výrobce. Jako doklad o záruce však musíte předložit paragon.

Vezměte prosím na vědomí, že Vaše právo na uplatnění záruky zaniká:

  • pokud Váš přístroj nepoužíváte v souladu s jeho určením (např. komerční užívání přístroje kategorie Home & Garden).
  • pokud Váš přístroj otevřete, abyste jej vlastnoručně opravili.
  • pokud při použití přístroje nedodržíte pokyny návodu k obsluze.
  • pokud závada na Vašem přístroji vznikne v důsledku opotřebení provozem.

 

 

Kärcher ručí 2-letou zárukou na vady materiálu a vady vzniklé chybou výrobce při užívání přístrojů dle smluvních ustanovení.

Pokud si chcete nechat Váš přístroj zdarma opravit v rámci záruky, postupujte prosím takto:

  • zabalte prosím Váš přístroj do krabice,
  • přiložte krátký popis vady přístroje a paragon o jeho zakoupení,
  • zavolejte naší bezplatné vyzvedávací službě na čísle: 724/105105.

Na základě přístrojových dat, popř. Vámi zaslaných podkladů (např. paragon) přezkoumají naši technici, zda se na přístroj vztahují záruční ustanovení nebo zda je možná oprava na kulanci. Vezměte prosím na vědomí naše záruční ustanovení. Odkaz na FAQ "Kdy vzniká právo na uplatnění záruky?"

Chtěli byste vyměnit některý z dílů příslušenství v rámci záruky, pošlete nám prosím e-mail s krátkým popisem vady a paragonem.

 

Kontaktujte nás

 

  1. Kärcher stroj můžete nechat zaslat do našeho odborného servisu. Podívejte se, jak postupovat v případě reklamace zboží.
  2. Nebo si potřebný náhradní díl můžete objednat online v našem e-shopu:

Náhradní díly najdete v přehledných schématech v nové aplikaci Náhradních dílů - najdete vždy u konkrétního produktu ve spodní části stránky. Výběrem položky „Najít díly“ zahájíte vyhledávání. Díly je možné přidat do košíku a objednat v našem e-shopu.

Náhradní díly nelze doručovat na dobírku. Využijte prosím platbu kartou nebo Paypal.

Díly, které nenaleznete na našem e-shopu, smí být z bezpečnostních důvodů vyměněny jen našimi vyškolenými servisními partnery. Naši servisní partneři mají přístup k seznamům s náhradními díly a mohou Vám poradit na místě. Servisní partnery najdete v sekci vyhledávání obchodních a servisních partnerů.

 Pro další informace navštivte stránku Náhradní díly, kde se dozvíte vše potřebné.