Servis pro řadu Home & Garden

Výrobky z programu Home & Garden Vám v našich servisních centrech rychle a za pevnou cenu opravíme (Fixní cena opravy). Přístroje s vadou materiálu či vadou způsobenou chybou výrobce během 24měsíční záruční lhůty opravujeme zdarma.

Servis Kärcher pro spotřebitele

Jaké druhy oprav provádíme?

Záruční opravy

Kärcher poskytuje soukromým koncovým zákazníkům na výrobky kategorie Home & Garden od data koupě záruku v trvání 2 let - na vady materiálu a na vady způsobené chybou výrobce. Při komerčním použití poskytujeme záruku 1 rok. Jako důkaz záruky je nutno předložit doklad o koupi.

Pozáruční opravy

Speciálně vyškolení servisní technici zaručují vysoce kvalitní opravu. Dostatečná zásoba náhradních dílů v místě umožňuje velmi krátkou dobu opravy. Každý přístroj je podroben kompletní zkoušce funkčnosti a po provedené opravě rovněž zkoušce bezpečnosti.

Opravy jsou prováděny za pevné ceny (Fixní cena opravy) vč. přepravních nákladů. Ceník ke stažení zde.


Jak zažádat o opravu?

MyKärcher - servis pro spotřebitele s odbavením on-line

Služba MyKärcher nabízí jednoduché a pohodlné odbavení záručního i pozáručního servisu pro přístroje řady Home and Garden a to vše on-line.

V případě opakované záruční opravy nebo odstoupení od kupní smlouvy nás prosím nejprve kontaktujte na níže uvedených kontaktech:

Telefon: +420 323 555 555
E-mail: info@karcher.cz
Po-Pá: 8-17 hod.

Průběh opravy (záruční i pozáruční)


1. Zabalte vadný přístroj s příslušenstvím do krabice.

2. Jednoduše se zaregistrujte do MyKärcher* a zadejte objednávku opravy. Zde zadáte veškeré potřebné údaje k vyřízení vaší opravy.

 

Pokud nechcete využít námi nabízené služby MyKärcher, můžete zboží zaslat (včetně kopie dokladu o koupi a popisu závady) na vlastní náklady na adresu uvedenou níže:

Kärcher spol. s.r.o.
Servisní středisko
Modletice 193
251 01 Modletice

Další možností je dovézt stroj na opravu na některé z našich servisních míst, adresy naleznete v odkazu níže Servisní partneři pro Home & Garden.

 

* Přihlášení do MyKärcher naleznete pod ikonkou panáčka v pravém horním rohu webové stránky

Reklamace a záruční opravy

 

UPOZORNĚNÍ: Pomocí služby MyKärcher nelze předávat do opravy části strojů, nebo samostatné díly a samostatné příslušenství. V případě potřeby servisu takového materiálu se obraťte se na náš nejbližší servis Kärcher, nebo využijte tento kontaktní formulář pro Servis / svoz příslušenství, dílů do opravy pro konečné spotřebitele.

Výhody myKärcher servisu

✓ Pohodlné odbavení záručního i pozáručního servisu

pro přístroje řady Home and Garden online.

✓ Objednání opravy možné z jakéhokoli místa s přístupem

na internet.

✓ Úspora času - vyzvednutí/doručení přístroje z pohodlí

domova, není nutno fyzicky navštívit servisní středisko.

 

✓ Možnost zadání jiné doručovací adresy pro doručení

po opravě.

✓ Intuitivní ovládání portálu MyKärcher.

✓ V případě pozáručního servisu fixní cena opravy, která se zobrazí již při tvoření objednávky opravy (vč. dopravy).

Non-stop informace o stavu opravy 24/7 v on-line rozhraní myKärcher.

✓ Automatické zasílání zpráv o stavu opravy emailem.

✓ Perfektní přehled o historii provedených oprav.

Kompletní údržba a bezpečnostní kontrola všech.

produktů zaslaných do opravy.

Záruka na placené opravy 24 měsíců.

V případě dotazů jsme vám k dispozici v pracovních dnech na e-mailu: info@karcher.cz nebo telefonním čísle +420 323 555 555.


Servisní partneři pro Home & Garden

Je jedno, kde v České republice jste svůj přístroj Kärcher zakoupili, v případě opravy se můžete obrátit na jakéhokoliv specializovaného prodejce Kärcher ve Vašem okolí. Ceny oprav u našich servisních partnerů se mohou lišit od pevných cen společnosti Kärcher.

 

> Vyhledání servisního partnera

Servisní služby Kärcher pro profesionály

 

Stroje z řady Professional

Potřebujete servis pro stroj z řady Professional? Pokračujte pomocí odkazu níže na servis pro profesionály.

 > Servis pro stroje z řady Professional