Servis pro řadu Home & Garden

Takhle to funguje: Výrobky z programu Home & Garden Vám v našich servisních centrech rychle a za pevnou cenu opravíme (Fixní cena opravy). Přístroje s vadou materiálu či vadou způsobenou chybou výrobce během 24-měsíční záruční lhůty opravujeme zdarma.

Vážení zákazníci,
Dovolujeme si Vás upozornit, že vzhledem k pandemii a ohrožení zdraví v souvislosti s prokázáním výskytu koronaviru (označovaný jako SARS CoV-2) na území České republiky, se mohou prodlužovat doby oprav a tím být také dotčena povinnost prodávajícího splnit 30 denní lhůtu pro vyřízení zákaznické záruční reklamace. Sjednáním záruční opravy ať již přes portál myKärcher nebo přímým zasláním na pracoviště Kärcher spol. s r.o. berete tuto skutečnost na vědomí.
Váš Kärcher.

Servis Kärcher pro spotřebitele
Oficiální servisní centrum Kärcher

Záruční opravy

Kärcher poskytuje soukromým koncovým zákazníkům na výrobky kategorie Home & Garden od data koupě záruku v trvání 2 let - na vady materiálu a na vady způsobené chybou výrobce. Při komerčním použití poskytujeme záruku 1 rok. Jako důkaz záruky je nutno předložit doklad o koupi.

 

Pozáruční opravy

Speciálně vyškolení servisní technici zaručují vysoce kvalitní opravu. Dostatečná zásoba náhradních dílů v místě umožňuje velmi krátkou dobu opravy. Každý přístroj je podroben kompletní zkoušce funkčnosti a po provedené opravě rovněž zkoušce bezpečnosti.

Opravy jsou prováděny za pevné ceny (Fixní cena opravy) vč. balného a přepravních nákladů.

Picto MyKarcher 100x100 rgb

 

MyKärcher - servis pro spotřebitele s odbavením on-line

Služba MyKärcher nabízí jednoduché a pohodlné odbavení záručního i pozáručního servisu pro přístroje řady Home and Garden a to vše on-line.

Průběh opravy (záruční i pozáruční)

1. Zabalte vadný přístroj s příslušenstvím do krabice.

2. Přiložte krátký popis vady přístroje a kopii dokladu o koupi - to pro ověření, zda se na přístroj vztahují záruční podmínky nebo zda je možná oprava na kulanci, případně se jedná o pozáruční placenou opravu.

3. Jednoduše se zaregistrujte do MyKärcher* a zadejte objednávku opravy. Vše, co musíte udělat, je zadat číslo produktu Vašeho přístroje, vybrat způsob předání stroje do opravy a zadat Vaši adresu. Samozřejmě si můžete objednat vyzvednutí vadného přístroje na Vámi zadané adrese.

4. Zpravidla obdržíte svůj přístroj zpátky nejpozději do 10-ti pracovních dní od přijetí stroje do opravy. Na vyměněné náhradní díly získáte záruku 24 měsíců, na práci servisního technika 6 měsíců.

5. Pokud nechcete využít námi nabízené služby, můžete zboží zaslat zpět na vlastní náklady na adresu uvedenou níže.

Kärcher spol. s.r.o.
Servisní středisko
Modletice 193
251 01 Modletice

6. Další možností je dovézt stroj na opravu na některé z našich servisních míst, adresy naleznete v odkazu níže Servisní partneři pro Home & Garden.

 

* Přihlášení do MyKärcher naleznete pod ikonkou panáčka v pravém horním rohu webové stránky

Reklamace a záruční opravy

 

UPOZORNĚNÍ: Pomocí služby MyKärcher nelze předávat do opravy části strojů, nebo samostatné díly a samostatné příslušenství. V případě potřeby servisu takového materiálu se obraťte se na náš nejbližší servis Kärcher, nebo využijte tento kontaktní formulář pro Servis / svoz stroje do opravy pro konečné spotřebitele.


servis image

Vaše výhody

■ Pohodlné odbavení záručního i pozáručního servisu

pro přístroje řady Home and Garden online

■ Objednání opravy možné z jakéhokoli místa s přístupem

na internet

■ Úspora času - vyzvednutí/doručení přístroje z pohodlí

domova, není nutno fyzicky navštívit servisní středisko

■ Možnost zadání jiné doručovací adresy pro doručení

po opravě

■ Intuitivní ovládání portálu MyKärcher

■ Asistovaný proces zadání nové objednávky

■ V případě pozáručního servisu fixní cena opravy, která

se zobrazí již při tvoření objednávky opravy (vč. dopravy a balného)

■ Non-stop informace o stavu opravy 24/7

■ Automatické zasílání zpráv o stavu opravy emailem

■ Perfektní přehled o historii provedených oprav

■ Záruka rychlých služeb

■ Kompletní údržba a bezpečnostní kontrola všech

produktů zaslaných do opravy

■ Záruka na opravu 24 měsíců

Servisní hotline:  Na telefonním čísle +420 323 555 555  Vám rádi zodpovíme Vaše dotazy.


Servisní partneři pro Home & Garden

Je jedno, kde v České republice jste svůj přístroj Kärcher zakoupili, v případě opravy se můžete obrátit na jakéhokoliv specializovaného prodejce Kärcher ve Vašem okolí. Ceny oprav u našich servisních partnerů se mohou lišit od pevných cen společnosti Kärcher.

 

> Vyhledání servisního partnera

Servisní služby Kärcher pro profesionály

 

Stroje z řady Professional

Potřebujete servis pro stroj z řady Professional? Pokračujte pomocí odkazu níže na servis pro profesionály.

 > Servis pro stroje z řady Professional