Servis pro spotřebitele
Takhle to funguje: Výrobky z programu Home & Garden Vám v našich servisních centrech rychle a za pevnou cenu opravíme (Fixní cena opravy). Přístroje s vadou materiálu či vadou způsobenou chybou výrobce během 24-měsíční záruční lhůty opravujeme zdarma.
Vážení zákazníci,
Dovolujeme si Vás upozornit, že vzhledem k pandemii a ohrožení zdraví v souvislosti s prokázáním výskytu koronaviru (označovaný jako SARS CoV-2) na území České republiky, se mohou prodlužovat doby oprav a tím být také dotčena povinnost prodávajícího splnit 30 denní lhůtu pro vyřízení zákaznické záruční reklamace. Sjednáním záruční opravy ať již přes portál myKärcher nebo přímým zasláním na pracoviště Kärcher spol. s r.o. berete tuto skutečnost na vědomí.
Váš Kärcher.


Záruční opravy
Kärcher poskytuje soukromým koncovým zákazníkům na výrobky kategorie Home & Garden od data koupě záruku v trvání 2 let - na vady materiálu a na vady způsobené chybou výrobce. Při komerčním použití poskytujeme záruku 1 rok. Jako důkaz záruky je nutno předložit doklad o koupi.
Pozáruční opravy
Speciálně vyškolení servisní technici zaručují vysoce kvalitní opravu. Dostatečná zásoba náhradních dílů v místě umožňuje velmi krátkou dobu opravy. Každý přístroj je podroben kompletní zkoušce funkčnosti a po provedené opravě rovněž zkoušce bezpečnosti.
Opravy jsou prováděny za pevné ceny (Fixní cena opravy) vč. balného a přepravních nákladů.

MyKärcher - servis pro spotřebitele s odbavením on-line
Služba MyKärcher nabízí jednoduché a pohodlné odbavení záručního i pozáručního servisu pro přístroje řady Home and Garden a to vše on-line.
Průběh opravy (záruční i pozáruční)
1. Zabalte vadný přístroj s příslušenstvím do krabice.
2. Přiložte krátký popis vady přístroje a kopii dokladu o koupi - to pro ověření, zda se na přístroj vztahují záruční podmínky nebo zda je možná oprava na kulanci, případně se jedná o pozáruční placenou opravu.
3. Jednoduše se zaregistrujte do MyKärcher* a zadejte objednávku opravy. Vše, co musíte udělat, je zadat objednací číslo Vašeho přístroje, vybrat způsob předání stroje do opravy a zadat Vaši adresu. Samozřejmě si můžete objednat vyzvednutí vadného přístroje na Vámi zadané adrese.
4. Zpravidla obdržíte svůj přístroj zpátky nejpozději do 10-ti pracovních dní od přijetí stroje do opravy. Na vyměněné náhradní díly získáte záruku 24 měsíců, na práci servisního technika 6 měsíců.
5. Pokud nechcete využít námi nabízené služby, můžete zboží zaslat zpět na vlastní náklady na adresu uvedenou níže.
Kärcher spol. s.r.o.
Servisní středisko
Modletice 193
251 01 Modletice
6. Další možností je dovézt stroj na opravu na některé z našich servisních míst, adresy naleznete v odkazu níže Servisní partneři pro Home & Garden.
* Přihlášení do MyKärcher naleznete pod ikonkou panáčka v pravém horním rohu webové stránky

UPOZORNĚNÍ: Pomocí složby MyKärcher nelze předávat do opravy části strojů, nebo samostatné díly a samostatné příslušenství. V případě potřeby servisu takového materiálu se obraťte se na náš nejbližší servis Kärcher, nebo využijte tento kontaktní formulář pro Servis / svoz stroje do opravy pro konečné spotřebitele.

Vaše výhody
■ Pohodlné odbavení záručního i pozáručního servisu
pro přístroje řady Home and Garden online
■ Objednání opravy možné z jakéhokoli místa s přístupem
na internet
■ Úspora času - vyzvednutí/doručení přístroje z pohodlí
domova, není nutno fyzicky navštívit servisní středisko
■ Možnost zadání jiné doručovací adresy pro doručení
po opravě
■ Intuitivní ovládání portálu MyKärcher
■ Asistovaný proces zadání nové objednávky
■ V případě pozáručního servisu fixní cena opravy, která
se zobrazí již při tvoření objednávky opravy (vč. dopravy a balného)
■ Non-stop informace o stavu opravy 24/7
■ Automatické zasílání zpráv o stavu opravy emailem
■ Perfektní přehled o historii provedených oprav
■ Záruka rychlých služeb
■ Kompletní údržba a bezpečnostní kontrola všech
produktů zaslaných do opravy
■ Záruka na opravu 24 měsíců
Servisní hotline: Na telefonním čísle +420 323 555 555 Vám rádi zodpovíme Vaše dotazy.
Servisní partneři pro Home & Garden
Je jedno, kde v České republice jste svůj přístroj Kärcher zakoupili, v případě opravy se můžete obrátit na jakéhokoliv specializovaného prodejce Kärcher ve Vašem okolí. Ceny oprav u našich servisních partnerů se mohou lišit od pevných cen společnosti Kärcher.

Stroje z řady Professional
Potřebujete servis pro stroj z řady Professional? Pokračujte pomocí odkazu níže na servis pro profesionály.