Varování: Na internetu kolují podvodné nabídky produktů Kärcher
V posledních týdnech se na internetu a zejména na sociálních sítích objevila řada podvodných inzerátů, které vybízejí zákazníky ke koupi produktů Kärcher ve výrazné slevě.
Nabídky zákazníky lákají na časově omezenou nabídku a zneužívají pro to logo a vizuální identitu naší značky. V případě zakoupení podvodného zboží přitom může dojít nejen k peněžním ztrátám, ale také k zneužití osobních údajů.
Společnost Kärcher nastalou situaci řeší a usiluje o okamžité stažení podvodných reklam. V případě pochybností, zda se jedná o skutečný inzerát naší společnosti, se prosím neváhejte obrátit na naši zákaznickou podporu.

Jak podvodnou nabídku poznat?
- Kybernetičtí podvodníci využívají staré logo společnosti (ukázka níže).
- Nabídka nákupu zboží dosahuje až nereálných slev, mnohdy až ve výši 80 %. Nepřiměřeně nízká cena může být známkou, že vám zboží nikdy nedorazí, anebo se bude jednat o padělek.
- Pozor na nedůvěryhodné webové stránky, které mají koncovku anonymních serverů (ověřený prodejce mívá koncovku e-mailu totožnou s názvem společnosti).
- Nabídka odkazuje na podezřelý web, nikoliv na naše oficiální stránky.
- Na oficiálních stránkách prodejte jsou vždy k dispozici také obchodní podmínky, adresa pro komunikaci a e-mail. Součástí webu by měly být také podmínky pro případnou reklamaci a vrácení zboží.
- V případě, že si nejste nákupem jistí, obraťte se na naši zákaznickou podporu.
- Pokud jste se již stali obětí podvodu, obraťte se na Policii ČR.
"Zneužití dobrého jména naší společnosti nás opravdu mrzí a v současné době podnikáme možné zákonné kroky pro stažení podvodných reklam," doplňuje Milada Skutilová, generální ředitelka Kärcher v České republice.
Kontakt pro média: Marie Cicvárek, + 420 724 347 722
Kontakt na zákaznickou linku: +420 323 555 555

Jak vypadá aktuální logo společnosti Kärcher?
Zde naleznete aktuální logo společnosti Kärcher a ukázku loga starého.
Výše je aktuálně používané logo, níže staré zobrazení loga společnosti Kärcher.
Změny:
Kromě změny fontu písma došlo u nového loga i k očištění od znaku, který byl součístí loga společnosti od roku 1935 do roku 2015.