Nejčastější dotazy k opravám a náhradním dílům

Zde najdete odpovědi na nejčastější dotazy týkajících se oprav, servisu a náhradních dílů.

Dle českého Zákona rozlišujeme dva druhy zákazníků: konečný spotřebitel a nakupující na IČO.

 

1) Spotřebitel

Spotřebitel je každý, kdo si zakoupí nějaké zboží, které bude jím spotřebováno, bude sloužit jeho potřebě, potřebě jeho rodiny a nebude sloužit k podnikání.

Lhůta na uplatnění záruky je 24 měsíců (stroje včetně příslušenství).

V případě provedení oprávněné záruční opravy v záruční době výrobku, se záruční doba prodlužuje o dobu, kterou nebylo možno výrobek používat.

U opravy, která je provedena výměnou celého výrobku, pokračuje záruční doba podle původní lhůty (od data zakoupení výrobku) po dobu 24 měsíců a prodlouží se o dobu, po kterou nebylo možno výrobek používat.

  

2) Nákup na firmu

Pokud si kdokoliv zakoupí zboží tzv. „na fakturu s IČO “, které se předpokládá že bude sloužit k podnikání, pak se na něj nevztahují ustanovení o spotřebitelských smlouvách.

Na stroje a výrobky (včetně příslušenství dodaného spolu se strojem výrobkem), je stanovena v souladu s obch. podmínkami základní záruční doba v délce 12 měsíců.

Kärcher ručí soukromým koncovým uživatelům na produkty kategorie Home & Garden 2letou zárukou od data koupě na vady materiálu a vady vzniklé chybou výrobce. Jako doklad o záruce však musíte předložit prodejní doklad (fakturu, účtenku).

Právo na uplatnění záruky zaniká pokud:

  • Váš přístroj nepoužíváte v souladu s jeho určením (např. komerční užívání přístroje kategorie Home & Garden).
  • Váš přístroj otevřete, abyste jej vlastnoručně opravili.
  • Při použití přístroje nedodržíte pokyny návodu k obsluze.
  • Závada na Vašem přístroji vznikne v důsledku opotřebení provozem.
  • Závada vznikne neodborným zacházením, tj. např. nasátí vody do suchého vysavače apod.
  • Závada je způsobena vnějším vlivem, jako je např. nasátí mechanické nečistoty, mechanické poškození apod.

Pokud musíte řešit opravu, omlouváme se za potíže a budeme se snažit vše vyřešit k Vaší spokojenosti. Kärcher nabízí dvě základy řady výrobků: Home & Garden a Professional. Nejprve je se tedy prosím podívejte, jaký výrobek máte.

Záruční i pozáruční oprava probíhá podobně. Rozdíl je jen v tom, že v pozáruční opravě již nehradíme opravu my. U řady Home & Garden máme stanovené fixní ceny. Před opravou Vám nejdříve zašleme nacenění, které je potřeba schválit.

 

1) Opravy Home & Garden (žluté a bílé stroje pro domácnost a zahradu)

Online odbavení z pohodlí Vašeho domova. Připravte si produktové číslo výrobku (X.XXX-XXX.X a výrobní číslo. Vše najdete buď na faktuře nebo na štítku výroku).

Oprava probíhá v profesionálních dílnách v Německu. Na opravu máme 30 dnů od obdržení výrobku. O průběhu opravy Vás budeme informovat a pokud stanovenou lhůtu nesplníme, vrátíme Vám peníze.

POZOR: Online odbavení opravy myKärcher je možné pouze pro stroje. Pokud potřebujete opravit samostatné příslušenství, prosíme, abyste vyplnili tento formulář.

 

2) Opravy Professinal (antracitové stroje pro komerční využití)

Servis a oprava strojů Professinal probíhá v našich specializovaných dílnách, kde se o stroj postarají naši zkušení technici. Na opravu máme 30 dnů od obdržení výrobku. Kdybychom tuto lhůtu nesplnili, samozřejmě Vám vrátíme peníze.

Oprava v záruční lhůtě

V případě provedení oprávněné záruční opravy v záruční době výrobku, se záruční doba prodlužuje o dobu, kterou nebylo možno výrobek používat.

U opravy, která je provedena výměnou celého výrobku, pokračuje záruční doba podle původní lhůty (od data zakoupení výrobku) po dobu standardní záruční lhůty měsíců a prodlouží se o dobu, po kterou nebylo možno výrobek používat.

 

Náhradní díly, příslušenství a provedené práce mimo záruční dobu:

  • Náhradní díly a příslušenství záruční doba 24 měsíců (při nákupu na IČO 6 měsíců).
  • Práce technika záruční doba 6 měsíců (při nákupu na IČO 3 měsíce).

Pro vyřízení reklamace je stanovena lhůta 30 dní. Pokud tuto lhůtu přesáhneme, vrátíme Vám peníze.

Na vybrané výrobky poskytujeme prodlouženou záruku. Tuto záruku je třeba si vždy registrovat na našich webových stránkách. V případě její uplatnění je třeba mít k dispozici minimálně doklad o prodeji.

Více o aktuální nabídce produktů s prodlouženou zárukou naleznete zde:

> Prodloužená záruka Kärcher

1) Nákup na našem e-shopu pro náhradní díly

Potřebný náhradní díl si můžete objednat online v našem e-shopu. Náhradní díly najdete v přehledných schématech v nové aplikaci Náhradních dílů - tu najdete vždy u konkrétního produktu ve spodní části stránky. Výběrem položky „Najít díly“ zahájíte vyhledávání. Díly je možné přidat do košíku a objednat v našem e-shopu.

Náhradní díl můžete vyhledat a najít také na této stránce.

 

2) Kontaktujte nás

Nenašli jste, co jste hledali na našem e-shopu? Jsme Vám k dispozici na těchto kontaktech:

Zakoupili jste si zboží na našem e-shopu a nedorazilo v pořádku? Za problémy se velmi omlouváme a nabízíme Vám níže uvedené řešení.

V případě že Vám ihned na začátku dorazí poškozené/vadné zboží, prosím vyplňte následující online formulář pro výměnu zboží.

Pro rychlejší zpracování prosíme dodejte do formuláře i fotodokumentaci poškozeného stroje i obalu (pokud byl také poškozen). Následně Vás budeme kontaktovat s nejrychlejším řešením. V případě výměny zboží za nový kus si od Vás zboží zdarma odvezeme.