Online formulář: Výměna zboží
Zakoupili jste na našem e-shopu zboží, které vám dorazilo poškozené či nekompletní a o daný produkt máte stále zájem? Do 30 dnů od obdržení zboží vám ho vyměníme "kus za kus", nebo v případě chybějícího dílu vám zašleme potřebný díl na vaši adresu.
Výměna poškozeného/nekompletního zboží
Zboží* si můžete nechat vyměnit nebo si nechat doposlat chybějící díl. Stačí jednoduše vyplnit online formulář níže.
Jak to funguje?
- Vyplňte formulář níže. Pro rychlejší vyřízení vaší žádosti, prosíme, přiložte fotodokumentaci.
- Na základě vašeho popisu a fotodokumentace náš servisní technik posoudí nejrychlejší řešení vašeho požadavku (výměna, oprava, zaslání chybějícího dílu) a bude vás kontaktovat.
- V případě výměny zboží "kus za kus" je třeba zboží pečlivě zabalit, aby nedošlo k dalšímu poškození. Jednoduše stačí použít originální obal. Zásilku si u vás následně vyzvedne dopravce ze společnosti Geis.
Veškeré výše uvedené probíhá na náklady společnosti Kärcher spol. s r.o.
Máte-li otázky k průběhu zpětné zásilky, neváhejte se na nás obrátit:
Po-Pá: 8-17 hod.
Tel.: +420 323 555 555
E-mail: info@karcher.cz
*přijímáme pouze zboží objednané přes náš oficiální e-shop www.karcher.cz.

Online formulář
Další informace o nákupu
15 % SLEVA NA PRVNÍ NÁKUP A DALŠÍ VÝHODY
Přihlaste se k odběru novinek a získejte:
√ 15 % sleva na první nákup.
√ Přednostní informace o akčních nabídkách.
√ Praktické tipy k zakoupeným produktům.
√ Každý rok sleva k Vašemu svátku.
VÝHODY MYKÄRCHER
Přidejte se do naší Kärcher rodiny: zaregistrujte se do myKärcher a získejte:
√ Uvítací slevový kód ve výši 15 %.
√ Stav a přehled o všech objednávkách na jednom místě.
√ Pohodlné on-line odbavení záručního i pozáručního servisu pro stroje řady Home & Garden.