Postup reklamace zboží pro spotřebitele

Níže se dočtete vše potřebné k vyřízení reklamace vašeho stroje z řady Home & Garden.

Máte další dotazy? Rádi vám je zodpovíme na čísle +420 323 555 555, nebo využijte chatovací okno v pravém dolním rohu.

Vážení zákazníci,
Dovolujeme si Vás upozornit, že vzhledem k pandemii a ohrožení zdraví v souvislosti s prokázáním výskytu koronaviru (označovaný jako SARS CoV-2) na území České republiky, se mohou prodlužovat doby oprav a tím být také dotčena povinnost prodávajícího splnit 30 denní lhůtu pro vyřízení zákaznické záruční reklamace. Sjednáním záruční opravy ať již přes portál myKärcher nebo přímým zasláním na pracoviště Kärcher spol. s r.o. berete tuto skutečnost na vědomí.
Váš Kärcher.


Jak postupovat při reklamaci: pro spotřebitele

 

  1. Přihlaste/registrujte se prosím do účtu MyKärcher.
  2. Zde lze snadno, online vyplnit žádost na opravu Vašeho stroje. Stačí v horní liště zvolit záložku "Servis" a vytvořit objednávku opravy.

Co je potřeba k vyřízení reklamace?

 

  • Vaše osobní údaje.
  • Přesné označení přístroje s objednacím číslem a sériovým číslem*.
  • Druh závady (pokud možno, tak i pravděpodobnou příčinu vzniku závady).
  • Kvalitní obalový materiál: zboží je třeba pečlivě zabalit zevně u uvnitř (aby se zamezilo posunu), tak aby nedošlo k jeho poškození. Nakonec důkladně zalepit.

* Objednací číslo a sériové číslo označeno s/n přístroje naleznete na typovém štítku stroje.

 

Svoz reklamovaného zboží

 

  • Probíhá zdarma na naše náklady.
  • Nabízíme 2 metody svozu:
  1. SVOZ Z DOMOVA: zajištuje dopravní společnost GEIS či GLS.
  2. PARCELSHOPS GLS: zabalené zboží můžete odevzdat na vámi vybraném Parcel Shopu GLS.


Upozornění: Do opravy nelze předávat části strojů, nebo samostatné díly a samostatné příslušenství. V případě potřeby servisu takového materiálu je nutné obrátit se na nejbližší servis Kärcher.


 

Na vyměněné náhradní díly získáte záruku 24 měsíců, na práci servisního technika 6 měsíců.

Další možností je dovézt stroj na opravu na některé z našich servisních míst. Adresy naleznete v odkazu zde: Servisní partneři pro Home & Garden.

 

Máte-li otázky k průběhu reklamace, neváhejte se s námi spojit:

Po-Pá: 8-17 hod.

Tel.: +420 323 555 555

E-mail: info@karcher.cz

Reklamace

Další informace o nákupu




15 % SLEVA NA PRVNÍ NÁKUP A DALŠÍ VÝHODY

Přihlaste se k odběru novinek a získejte:

√ 15 % sleva na první nákup.

√ Přednostní informace o akčních nabídkách.

√ Praktické tipy k zakoupeným produktům.

√ Každý rok sleva k Vašemu svátku.

Přihlásit se k odběru novinek

VÝHODY MYKÄRCHER

Přidejte se do naší Kärcher rodiny: zaregistrujte se do myKärcher a získejte:

√ Uvítací slevový kód ve výši 15 %.

√ Stav a přehled o všech objednávkách na jednom místě.

√ Pohodlné on-line odbavení záručního i pozáručního servisu pro stroje řady Home & Garden.

 

Registrovat se do MyKärcher